close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הקמת גינה – אל תעשו את זה לבד!

מערכת שורשכב חשוון, תשפ20/11/2019

יש לכם בית עם חצר ואתם רוצים לשדרג אותה? כאן ניתן לכם את כל המידע הנחוץ על הקמת גינה!

תגיות:
בין חצר לגינה
לבתים רבים יש חצרות, שאלו הם שטחים חיצוניים ובלתי בנויים, השייכים לשטח הבית. ההבדל העיקרי בין חצר לגינה הוא, שהחצר שטח לא מטופח ומתוחזק ופעמים רבות גם ללא תועלת ואילו גינה היא מטופחת ומתוחזקת והמטרה העיקרית שלה היא להוות מקום נעים לשהות בו מחוץ לבית, אבל עדיין בתוך שטחו.

בשביל מה להקים גינה?
אם כבר יש לכם שטח, למה שלא תהנו ממנו? באפשרותכם להפוך את השטח הזה לאיזור מזמין ומהנה, בו תוכלו לשהות ולארח בכיף. ואם אתם משפחה עם ילדים, דמיינו עד כמה הילדים שלכם יכולים ליהנות מריצה בשטח
פתוח, עם דשא וצמחייה והכל בתוך השטח של הבית ותחת ההשגחה שלכם?

השלב הראשון – תכנון
כמו בתחומים רבים בחיים, גם בנושא של הקמת גינה, צריך להתחיל את הכל בתכנון. התכנון הראשוני יכול להיות מאוד כללי ולאחר מכן ניתן לדייק אותו יותר עד לקבלת ההחלטות הסופיות. התכנון צריך להיות הן בהתאם למטרות שלכם והן בהתאם לתקציב שלכם וגבלות השטח. כמובן, את התכנון הראשוני והבסיסי ניתן לעשות לבד.

השלב השני – חיפוש אנשי מקצוע
אנשי מקצוע, המתמחים בתחום של הקמת גינה יוכלו לעזור לכם ולכוון אתכם למיצוי הפוטנציאל הגלום בחצר שלכם, שיוכל להפוך אותה לגינה שתמיד חלמתם עליה. כמובן, כל זה בתנאי שתבחרו את אנשי המקצוע המתאימים לצרכים ולרצונות שלכם ועל כך נרחיב מיד.

בחירת אנשי המקצוע
כאמור, בחירת אנשי המקצוע היא קריטית ולכן חשוב לדעת כיצד לבחור אותם בתבונה. אם כן, אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא המקצועיות. ככל שאיש המקצוע מקצועי ומנוסה יותר, כך הוא יוכל לתת לכם שירות טוב, יעיל ומועיל יותר. כמו כן, חשוב שתהיה ביניכם תקשורת טובה, על מנת שהוא יוכל להבין בדיוק מה אתם מבקשים וכמו כן, רצוי שגם יהיה יצירתי כדי שימצא את הדרכים להגשים את המשאלות שלכם בכל הנוגע לגינה שלכם.

תחילת העבודה
העבודה על הקמת גינה היא עבודה של צוות שלם של אנשי מקצוע מתחומים שונים החל מעיצוב הגינה, דרך גננות ועד לריהוט או בנייה של דק או כל דבר אחר שתרצו בגינה שלכם. שיתוף הפעולה בין אנשי המקצוע אמנם חשוב, אבל הרבה יותר חשוב שיתוף הפעולה שלכם אתם! לכן חשוב שתמצאו את הזמן להיות שם כדי לתת מענה לשאלות שלהם.

העבודה השוטפת
חשוב לדעת, שגם לאחר תום העבודה הקשה על הקמת גינה יש עבודה שוטפת על התחזוקה שלה וגם לשם כך מומלץ להיעזר באנשי המקצוע המתאימים. לעתים ניתן להמשיך ולהיעזר במי שהקים את הגינה ולעתים יש לחפש אנשי מקצוע חדשים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה